Gratis Verzending
OVER €219.83
 

Naruto Production

Gepubliceerd: woensdag 19 april, 2017



  Aanvankelijk Kishimoto beschouwd de plot als een andere Shonen invloeden typisch voor het genre, dus om onderscheid te maken is besloten om personages zo echt mogelijk te maken. [18] De scheiding van de personages in verschillende teams geeft u de mogelijkheid om te associëren met elke groep een bepaalde persoonlijkheid. Om dit te doen, eerst gedacht kwaliteiten van elk personage waarmee elk teamlid zou doen. Op het einde, maar een paar mensen kregen te veel functies hebben, terwijl anderen hebben één overheersende talent aan de andere kant. [19] Zoals voor de schurken, Kishimoto vonden ze moest een tegengewicht voor de morele waarden van de protagonisten. Wat de toelating heeft hij altijd veel aandacht besteed aan de opstelling, aspecten beschouwd als noodzakelijk voor het creëren van de personages, vermeldde hij ook dat hij "niet echt dat de manier waarop je combat uit te voeren onder hen." [20] Het proces gaat naar zijn personages te trekken bestaat uit vijf stappen: concept en de schets, het opstellen, inkten, schaduw en kleur. Dit laatste is het deksel Naruto Costumes volume opstelling Weekly Shonen Jump illustreren. Op een keer zei hij dat de set van instrumenten die worden gebruikt voor het de neiging om te veranderen. [21] Bijvoorbeeld, een van de deksels gebruikte airbrush te illustreren, maar voortaan tekeningen dat een niveau te houden niet te gebruiken "schone onmisbaar." [22]


   Kishimoto voegde eraan toe dat, als Naruto vindt plaats in een "Japanse imaginaire wereld", was "put bepaalde regels door een systematische model om gemakkelijk het verhaal vooruitgang te boeken." Het zorgt er ook voor dat de Chinese astrologie had ingevoerd, want dit heeft een uitgebreide invloed in Japan; het gevolg is van zodiac stempels overhandigen. Toen ik het ontwerpen van de manga, vooral geconcentreerd in de eerste plannen voor de Verborgen Dorp van de Leaf, de belangrijkste instelling van de serie. Na de onthulling dat deze ontwerpen "spontaan" zijn gemaakt [17] gaf toe dat hij werd geïnspireerd door zijn huis, gelegen in Okayama Prefecture, om het landschap te creëren. Zonder bepaalde periode bepaald door de plot, Kishimoto inclusief diverse moderne elementen uitsteken gemakswinkels. Ter vergelijking, zinspelend op zijn onderzoek naar de Japanse cultuur materiaal waaruit trok al zijn werk. [23] Een voorbeeld hiervan is het bedrag weergegeven door de etymologie van de namen van de tekens. [24] Met betrekking tot technologie Kishimoto vermeld dat Naruto nooit Naruto Costumes onder elk apparaat projectielen, hoewel je auto's, vliegtuigen en computers trage verwerking (acht bits) kunt toevoegen. [25] Tot slot zei hij dat het een visueel beeld van het laatste hoofdstuk van de serie, met inbegrip van de tekst en geschiedenis. Maar, waarschuwt hij dat er nog tijd om Naruto, finish "want er zijn nog veel dingen die moeten worden opgelost, het argument." [26]